|
|
Het pakket werd geleverd met zwarte, blauwe adidas gazelle en rode kleuren. Het tongembleem bleef hetzelfde, terwijl de hiel er anders uitzag. Veel topnaamontwerpers hebben hun eigen persoonlijke touch op de adidas Stan Smith kunnen aanbrengen. Club 75 verliet de Stan Smith min of meer met zijn originele colorway terwijl ze het groen verruilden voor zwart. Het grote verschil is de "Club 75" die langs de bovenkant loopt en het logo dat wordt ingewisseld voor het klassieke Stan Smith-logo, en de binnenzool wordt vervangen door een aangepaste binnenzool door Club 75. Adidas deed het juiste door een van hun geliefde silhouetten naar de Japanse ontwerpers van Mastermind.
Met adidas die momenteel de outfitter van de Wolverines is, is het logisch dat Jordan Brand die colorway niet terugbrengt, maar zou iemand hebben gemerkt of ze ze toch hadden laten vallen en het gewoon een Marquette- of Cal-colorway noemen voor het geval dat iemand erom vroeg? adidas predator Nee ... De reden dat ik dat boek wil, is gedeeltelijk voor academische doeleinden (en voor hoe geweldig het op mijn salontafel zou staan), maar ook omdat ik denk dat het me hetzelfde gevoel zou geven dat ik krijg als ik een paar goed bezit- adidas retros gemaakt?
Een klassiek paar adidas slippers van drie strepen aantrekken is als het hebben van geschiedenis aan mijn voeten, maar zonder de pretentie en bagage (bedankt, sociale media) die gepaard gaat met het dragen van andere schoenen die we allemaal kennen en waar we van houden. Als je het hoort van de mensen die het boek echt hebben gezien en doorbladeren, voelt het als een essentieel stuk dat elke sneakerhead moet hebben op dezelfde manier dat het bezitten van een paar Stan Smiths of Superstars een must-have is in elke collectie.
Adidas kan echt wat lawaai maken en deze in een aantal verschillende colorways laten vallen (* hoest adidas falcon * laat Kanye in een volledig rode versie spelen en kijken hoe het viraal gaat * hoest *). Vergeet echter de logistieke nachtmerrie van proberen een fatsoenlijke club binnen te komen met een opgeschuimde paar trappen (omdat ik niet weet hoe je basketbal speelt, maar er is geen manier om in een ongerepte game te komen) , wat voor soort hygiënisch uitgedaagd mens ben jij dat je dezelfde stinkende schoppen zou dragen die je die middag speelde en dan omdraaide en ze in een mooi etablissement droeg ??
Uiteindelijk werden er ongeveer 20 kleuren gemaakt (destijds een astronomisch nummer voor een kenmerkende schoen, maar nu doen alle merken dat blijkbaar voor hun kenmerkende releases), waarvan veel in extreem beperkte hoeveelheden vallen. Het is waarschijnlijk nog te vroeg om na te denken over het terugbrengen van deze, maar als ze alle licenties weer kunnen krijgen, zouden sneakerheads en hardcore drie strepen verzamelaars allemaal graag een tweede kans hebben. De adidas SL 80 maakte in 2010 een comeback , maar met de schoen die volgend jaar zijn 35-jarig jubileum viert en met een hernieuwde belangstelling voor de schoen grotendeels.
Toen Flyknits voor het eerst in de wereld werden geïntroduceerd, was ik een gelovige. Toen Nike adidas schoenen dames Lunars en Flyknit samenbracht, zei ik ooit dat als ik de rest van mijn leven maar één paar schoppen kon dragen, het de Lunar Flyknits zou zijn. Dus stel je mijn vreugde voor toen ik hoorde dat adidas Primeknit ging brengen naar hun geweldige Boost-technologie. Als ze maar evenveel zouden kosten als een paar Lunar Flyknits in de uitverkoop. Natuurlijk, het is een beetje raar dat adidas voetbalschoenen zou maken voor moederdag wanneer het voetbalseizoen nog niet over een paar maanden begint, maar moeder ain wacht niet precies op jou, vooral op haar dag, dus ik buig me voor deze.
|
Forum Statistiken
Das Forum hat 2188
Themen
und
2289
Beiträge.
|
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |