nike sko dame

in Powerkiting - Unna 13.01.2020 06:38
von KentSally • 4 Beiträge

Jeg trak min bue tilbage, lige nu nike air max 97 jeg så ham skifte kropsvægt til højre. Jeg holdt mit mål om et lille hårstrå lige bag skulderbladets skulderblad snart efter at han vendte sig bredt. Da min synslinje kom i fokus, lempede jeg min hånd og lod snoren falde fra mine fingre. Jeg så den roterende pilraket mod spandens ribben. Aluminiumsspidsen ramte hjem med et højt "thwack", da skaftet blev begravet op til dets flissning. Bukken ville ikke gå langt. Mange faktorer bidrog til min succes den dag. Som et eksempel havde jeg været i min stand i over 10 lige timer, taget de nødvendige forholdsregler for at kontrollere min duft og lagt særlig vægt på vindretningen. Derudover havde jeg finslået mine skydeevner i løbet af den foregående sommer og sørget for, at mit udstyr var i korrekt funktion.

Der er mange variabler, der kan påvirke vores succes som jagtbuere. Vejret og vindretningen kan ændres uden varsel. Hjortene, du jager, kan være optaget af et andet afsnit af ejendom, eller de ustølige grader af Lady Luck kan beslutte, at det bare ikke er din dag at score. Af alle de aspekter, der kommer i spil, ved at holde ens udstyr i harmoni - i dette tilfælde, er vores bredspidser - en faktor, der kan kontrolleres nike sko fuldstændigt. Lad os se på nogle måder at øge effektiviteten af vores udstyr på. En bue, en pil og et bredbånd deler et synergistisk forhold. Synergi betyder, at den samlede effekt af en gruppe af komponenter er større end summen af deres individuelle effekter. Som et eksempel har hver komponent en bestemt individuel "operationel værdi", men ved at arbejde sammen, vil systemet som helhed opnå større resultater nike air max 97 silver bullet end hvad de individuelle effekter kunne generere separat.

Af alle de forskellige mærker og modeller af buer, der findes, tilbyder forbindelser helt sikkert den bredeste variation af valg til nutidens bueskydning. Konfigurationer med en-cam streng og kabelsele, leddelte lemmer og ultramoderne stigerør smedet af højstyrke multikompositlegeringer er kun et par af de tilgængelige opgraderinger i den aktuelle produktion. Der er mange fordele ved at eje en bue med et moderne look og præg. Som tidligere nævnt reducerer modeller med delt lemme og enkeltkam markant vægten markant. Denne kvalitet er gavnlig for de eventyrlystne jægere, der vandrer ind i fjerntliggende landområder på jagt efter elg og muldyr. I sammenligning med deres to-cam og to-hjulede kolleger er single-cam buer relativt lettere at indstille og vedligeholde.

Derudover bidrager det lette aluminium- og kulstofmateriale, der bruges i lemmer, håndtag og stigerør, og det stof, der bruges i nike air max 97 black strengene og kablerne i new age buer, til den samlede hastighed og vægtreduktion. Hvis hastighed og vægttab er de afgørende faktorer, skal du vælge din bue i overensstemmelse hermed. Disse typer buer er bedre egnet til dem, der bruger en frigørelse på grund af den skarpe vinkel, der er skabt i strengen, når en kortbenet bue er helt trukket. På den anden side af ligningen er længere aksel-til-aksel-buer mere nøjagtige og tilgivende, selvom denne tendens begynder at ændre sig med løbende forbedringer i bue-design. Hvis den største bekymring er den højeste nøjagtighed, skal du vælge en bue, der tilbyder en længere staghøjde, en stigerør med defleksgeometri, en moderat til lav frigørelse og så lang aksel-til-aksel længde som muligt.

Jeg bøjede trofæbokke i det sydøstlige Nebraska. Det var de sidstnævnte stadier i oktober, og forkrydsningsfasen i whitetail-avlssæsonen var lige begyndt at varme op. Selvom køreturen fra min daværende hjemstat Wisconsin var lang og trættende, holdt udsigten til at jage nyt territorium min humør højt undervejs. Ankom senere end forventet, lavede jeg hurtigt planer for en tidlig aftenjagt. Der var kun tid nok om dagen til at købe min licens og til at tage en hurtig lur, før jeg gjorde min førsteårs debut som Cornhusker State bowhunter. Efter lidt tiltrængt hvile satte jeg kursen mod skoven. Naturligvis var jeg ivrig efter at starte mit fem-dages undervisningskursus i Nebraska Whitetail Hunting 101. Sidste øjeblik udseendet af en stor doe var den eneste handling, jeg oplevede den første eftermiddag.

Få dig selv et godt sæt kikkert i høj kvalitet eller et spottingomfang, og udfør din spejder fra en sikker afstand. Afgrødefelter skal være dit hovedfokus på dette tidspunkt. Frodige rækker med lucerne, sojabønner og majs trækker rådyr i miles. Men inden du foretager en gal strejf til den nærmeste "Tilbage 40", skal du passe på et par jordregler. Hold forstyrrelser til et minimum. Sæt dig op i en række træer eller langs en børstet hegnslinie for at skærme din silhuet. nike sko dame Sørg også for at huske vindretningen, når du undersøger et område af interesse. Stil altid op med vinden i dit ansigt eller modvind, så man ikke forurener området med menneskelig duft. Et par eftermiddage tilbragte langs en frodig markkant bør vise sig at være fordelagtige, når du fastlægger et sted til din stand. Ved omhyggelig og vedvarende observation vil du begynde at lære rejseopførslen i flere bukke. Når du har fastlagt den daglige rutine for hver sorteper, vil du være i stand til at planlægge en strategi. Begynd din rekognosering med at gulve kantene på markerne i løbet af middagstid.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: gjsohcat
Forum Statistiken
Das Forum hat 2187 Themen und 2288 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen