Mine ældre søskende helt sikkert observeret, at mine sko i løbet af min endelig ferie i Manila og valgte at give mig et helt nyt sæt af "mærkevarer" gummi sko. Han valgte på ferie i Hong Kong for 2-3 uger siden og besluttede nike air max kvinder at købe mig en tidligere Julegave. Yey!!! Det ene er et godt valg, for det er en low-cut sko og gennemse de gode enten med shorts eller med maong bukser. Har aldrig kunne lide high cut sko, for jeg er ikke fodboldspiller type.
Farven metode blev også til gavn, hvid, sort og rød. Min bror fortalte mig, at han ikke kunne opdage den hvide, lilla og guld forskellige, ligesom de nye sko af Steve Nash af denne LA Lakers. Med hensyn til ydelser, som nike sneakers herre passerer testen. Skoene er ekstremt let ved hjælp af Hypefuse konstruktion desuden mesh elementer.
Efter flere dages blogging denne artikel, Kuya Tan ringede mig op og fortalte os at slå op på nettet og søge efter Jeremy Lin for han er abonnent af denne særlige linje af sko... Jeremy Lin er denne nye point guard for Houston Rockets derfor bryde ud stjernen i denne 2011 NBA sæson.